Poliklinika Interneuron neurologija, otorinolaringologija, centar za liječenje debljine i boli, interna medicina
Zagreb, Vlaška ulica 126
tel 1: +385 1 4634 111
tel 2:
tel 3:
fax: +385 1 4634 112
neurologija
- specijalistički neurološki pregled i konzultacije
- preventivni pregled – određivanje faktora rizika moždanog udara i ateroskleroze
- određivanje terapije i savjetovanje za prevenciju moždanog udara
- kontrolni pregled nakon preboljelog moždanog udara i mjere sekundarne prevencije – ponavljanja moždanog udara

najčešće neurološke bolesti i stanja:
- moždani udar
- poremećaji cirkulacije kao posljedica ateroskleroze
- vrtoglavice i nesvjestice
- bolesti kralježnice i perifernih živaca kao što su lumboishijalgije, lumbago i ostali kompresivni sindromi
- glavobolje i migrena
- neuralgija trigeminusa
- pareza facijalnog živca
- epilepsija
- multipla skleroza
- parkinsonova bolest

Rano dijagnosticiranje i prevencija bolesti uvjet su uspješnog liječenje te smanjenja posljedica bolesti.

Moždani udar danas je drugi uzrok smrtnosti u Republici Hrvatskoj i vodeći uzrok invaliditeta.
Pravodobnim pregledom krvnih žila glave i vrata kao i mozga COLOR DOPPLEROM i transkranijskim dopplerom – TCD-om može se utvrditi povećan rizik moždanog udara te uz adekvatnu terapiju spriječiti njegov nastanak kao i posljedice.
centar za liječenje debljine
Debljina - estetski ili zdravstveni problem

Prekomjerna tjelesna težina prvenstveno je zdravstveni a tek onda estetski problem. Debljina je kronična bolest koja značajno smanjuje kvalitetu življenja. Povezana je s nizom oboljenja modernog društva kao što su visoki krvni tlak, šećerna bolest, ubrzan razvoj ateroskleroze, srčani infarkt, moždani udar, maligna oboljenja i mnoge druge komplikacije.
Indeks tjelesne mase - ITM (eng. Body Mass Index - BMI)dobar je pokazatelj stanja organizma, odnosno pokazatelj debljine. Normalne vrijednosti ITM su od 18,5-24,9. Ispod 18,5 govorimo o pothranjenosti, od 25-29,9 prkomjernoj tjelesnoj težini a iznad 30 o različitim stupnjevima debljine.

Ukoliko Vaš indeks tjelesne mase prelazi 28kg/m2 spadate u kategoriju koja zahtijeva medicinski pristup i liječenje jer je rizik od nastanka kliničkih manifestacija posljedica debljine znatno povećan.

Izračunava se na slijedeći način:

ITM = tjelesna težina u kg / (visina u m)2

Odnosno na primjer, osoba tjelesne visine od 1,85m i tjelesne težine od 96kg ima indeks tjelesne mase ITM=28,04kg/m2

Različite "čudotvorne" djete i dijetetski pripravci za brzo mršavljenje nisu medicinski niti zdravstveno preporučljivi, niti se mogu smatrati liječenjem debljine, a rezultati su redovito poražavajući uz narušavanje zdravlja. Djelotvoran i medicinski ispravan put liječenja je postupna redukcija tjelesne težine do 4kg mjesečno uz kontinuirani liječnički nadzor.

Ova poliklinika osigurava liječenje debljine multidisciplinarnim pristupom. Ova metoda uključuje suradnju liječnika različitih specijalnosti kao što su endokrinolog, internista, neurolog, ORL-og, kirurg kao i ostali specijalisti, zajedno sa kineziologom i nutricionistom.

Program liječenja debljine u Poliklinici Interneuron u cijelosti se temelji na smjernicama za liječenje debljine Hrvatskog društva za debljinu i po potrebi uključuje i farmakološku terapiju registriranim lijekovima.

Izrada individualnog plana i nadziranja tjelesne aktivnosti od strane kineziologa

Osobni plan prehrane poštujući regionalnu pripadnost izrađen od strane nutricioniste.
centar za liječenje boli
- specifično farmakološko liječenje migrene i drugih vrsta glavobolja kao i preventivna terapija
- farmakološko liječenje neuralgijske boli (najčešće neuralgije trigeminalnog živca)
- liječenje neuropatske boli kao i ostalih bolnih stanja i sindroma